6 תשובות
גיל ההתבגרות קורה לכולם
זה בסדר לכל בן אדם יש תקופות כאלה בחיים אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בכיףף
וואו זאת כזאת אני
זה בסדר לבכות, זה משחרר
תדברי עם מישהו
תפסיקי לבכות?
באותו הנושא: