6 תשובות
כל הטיק טוק
אנונימית
אף אחת לא תעשה את עצמה עצובה,אם מישהי ממש שמחה היא תשמח,מה?
אנונימית
נכון
כן יש ויש , אי אפשר לשפוט יש כאלה שמעלות בטיק טוק שהם כאילו בוכות ותכלס זה בשביל לייקים, ויש כאלה שבאמת שלדעתי יש בנות שזה עוזר להם,סוג של פריקה כזאת לעלות את הבכי ...
זה מעצבן אותי יש אנשים שהם בדיכאון ויש ילדות שעושות את זה כי הן חושבות שזה מגניב ??? מה לעזאזל
באותו הנושא: