5 תשובות
יכול להיות שזה בגלל הצמחונות אבל הייתי ממליצה לך ללכת לספר שאת סומכת עליו שיגידו לך אם זה נובע מהצביעות. אם לא אז תפני לרופא
לפי מה שנראה לי מה שעשית לשיער שלך מוגדר כטראומתי בגלל שהפסקת נתת לשיער שלך לנשום וכתוצאה הוא כנראה מגיב מהצביעות וההחלקות שלך
אבל עדיף באמת לשאול ספר מקצועי או רופאה
אבל עדיף באמת לשאול ספר מקצועי או רופאה
יכול להיות שזה בגלל הצמחונות. קרה לי משהו דומה, אני גם צמחונית. זה בגלל חוסר ברזל נראה לי. אבל כדאי אולי לפנות לרופא.
שואל השאלה:
אני במעקב של בדיקות דם (לא רק בגלל הצמחונות) והכל אצלי תקין כרגע
אוף זה ממש מפחיד אותי
אני במעקב של בדיקות דם (לא רק בגלל הצמחונות) והכל אצלי תקין כרגע
אוף זה ממש מפחיד אותי
אנונימית
לדעתי זה בגלל חילופי עונות זה קורה לי תמיד בחילופי עונות לול
אנונימית
באותו הנושא: