התחברות
הרשמה
ביקשתי מאימא שלי שתביא לי מטען כי אני על 5 אחוז ואני עושה בייביסיטר על הבת של השכנה והוא גרה בניין לידנו פדיחה?
16 באוקטובר 2019, 22:10
בייביסיטר
עבודת נוער
סוללות
5 תשובות
לא
I
Irreplaceable
לא
~
~גרי המבורגרי~
ממש לא
D
Danny dont you know
לא
ח
חמיסי החמוס
לא
T
That dumb girl
באותו הנושא:
אם ביקשתי מאימא שלי שתישן איתי ביגלל שאני מפחדת מהאזעקות
ישלי 0 אחוז וההורים שלי לא רוצים לקנות לי מטען חדש מה אני אמורה לעשות אוף..??
ביקשתי מאמא שלי שתביא לי את הכדורים של הברזל שאני צריכה לקחת (אזהרת גועל)
ישלי 2 אחוז וישלי מטען , מה לעשות?
אפשר לעלות אחוזים בטלפון אם אין לי מטען( אני על 6 אחוז ואין לי מטען)
כמה אחוז יש לכם.? לי שמונה ..בלי מטען
ביקשתי בשבוע האחרון מאימא שלי כסף אבל אני צריך להיום איך לבקש שהיא תסכים חחח
מישהו יודע כמה אחוזים יש במטען נייד הזה:
יש לי 5 אחוז לקום להביא מטען או להיות עצלן להשיאר במיטה
למה האחוזים בפלאפון שלי יורדים והמטען מטעין (הבעיה לא במטען ) וזה פלאפון, גלאקסי 4 שנתיים.
אם יש לי מאה אחוז בפלאפון והוא נשאר במטען הרבה זמן, זה הורס את הסוללה?