4 תשובות
שחררי וזהו.
פשוט תעשי לעצמך טובה ותתרחקי מאדם כזה
אני יודעת כמה זה לא קל באמת כאילו מבינה ורגשות זה דבר שקשה להתכחש אליו
אבל פשוט תביני שאם הוא לא שם עלייך את לא צריכה אותו בחיים שלך וברגע שאת תתחילי להבין את זה, ולהתעסק יותר בך ובחיים שלך (בלי סטוקינג, בלי לחכות שהוא יענה. תמצאי לך איזה תחביב חדש או משהו) וכאילו תתעסקי בך ואת תראי שזה יעבור ושלא יהיה לך אכפת ממנו יותר
להפסיק לענות לו להודעות
לענות לו יבש אם כבר
לא ליזום שיחות. לסנן
אנונימית
פשוט תסנני
ככה הוא יבין שאת לא בעניין ויפסיק