19 תשובות
מודה שלא
לפעמים אני שוכחת ואין לי כוח לשים
רק בהפרשות השתמשתי
אני כן לא מסוגלת בלי
כן כל יום וכל יום מחליפה
לא
לא בכלל לא משתמשת
אין לכן הפרשות כל יום שאתן לא שמות תחתונית?
אנונימית
ממש לא, אני משתמשת רק בימים האחרונים של המחזור, וגם אז בקושי במשך יום אחד
כן
אנונימית
לא. רק שצריך
לא
אין לי עד כדי כך הרבה הפרשות שאני אשים תחתוניות
ותחתוניות חד פעמיות מזהם את הסביבה ואת הנרתיק שלכן.
אם יש לי תקופה עם יותר הפרשות אז אני משתמשת בתחתונית רב פעמית
אנונימית
רק בהפרשות
אנונימית
אני כן לרוב
בימים שאני מרגישה שאני לפני מחזור כן
כן,קצת מגעיל אותי בלי