התחברות
הרשמה
מסגרת האשראי שלי היא 500 ועד עכשיו השתמשתי בערך 350 שקל מהמסגרת ומשום מה רושם לי באפליקציה שכאילו חרגתי..איך זה הגיוני?
16 באוקטובר 2019, 13:37
כרטיסי אשראי
אשראי
כספים
כסף
תשלומים
תשובה אחת
אם לא היה לך באשראי באותו זמן יותר מ 350 אז זה לא משנה מה במסגרת כאילו הוצאת יותר ממה שיש לך לכן אמרו לך שחרגת...
H
Hold the door
באותו הנושא:
משיכת כסף ומסגרת אשראי - אם עברתי את המסגרת באשראי, אני יכולה למשוך כסף?
מה מסגרת האשראי שלכם?
הגדלת מסגרת בכרטיס אשראי- דרך הבנק או דרך חברת האשראי?
מה זה אומר שמסגרת האשראי שלי היא אלף
בני 19, מה מסגרת האשראי התוך בנקאית שלכם?
אני יכולה בלאומי באפליקציה להגדיל את מסגרת האשראי שלי?
חידוש מסגרת האשראי - האם כל חודש מסגרת האשראי מתחדשת?
אם מסגרת העו"ש שלי היא 4000, ומסגרת אשראי מסויים שלי (ברשותי 3 כרטיסים שונים) היא 2000, האם אני יכולה לקנות משהו ב3000, לחייב את האשראי ב2000 ולהשתמש בכרטיס אחר בשביל עוד 1000?
השאלה הזאת מופנת אל שכירים שהכנסתם ממנימום עד ממוצע- מה גובה מסגרת האשראי שלכם?
איך אפשר לבדוק מה מסגרת האשראי שלי?
אם אני ממש אוהבת להזמין דברים ומכורה לקניות אבל אני לא חורגת ממסגרת האשראי שלי