3 תשובות
לא יודע אבל אם תלכי שיהיה לך בהצלחה
תנסי ללכת חבל שתפסידי את זה
אם את מרגישה ממש אבל ממש רע רצוי שלא כי אז את לא תהני כי את תרגישי לא טוב אבל אם את את במצב של - התרופות מצליחות לעזור או שאת לא במצב ממש רע (נקרא לזה) אז תלכי, למה לא :)
תהני ;)
תהני ;)
באותו הנושא: