5 תשובות
זה לא קשור, היוטיובר מרוויח לפי כמות הפרסומות שהוא שם, לפחות פעם זה היה ככה
שואל השאלה:
ועכשיו?
ועכשיו?
אני יכול להגיד לך שגם אם מדלגים וגם אם לא זה יהיה אותו דבר
פרסומות זה כסף ליוטיובר עצמו ולא לאף אחד אחר
ולפעמים את רואה שיש באמצע סירטונים פרסומות ,אז ככה הם בעצם דוחפים כמה שיותר פרסומות בסרטון אחד כדי לקבל יותר כסף.
מי שמשתתף בפרסומת גם מקבל כסף והמון .
ובנוסף גם הצפיות מכניסות להם כסף ,בעצם שזה הצפיות שאנחנו עושים כאילו
וככה זה עובד בעצם
ולפעמים את רואה שיש באמצע סירטונים פרסומות ,אז ככה הם בעצם דוחפים כמה שיותר פרסומות בסרטון אחד כדי לקבל יותר כסף.
מי שמשתתף בפרסומת גם מקבל כסף והמון .
ובנוסף גם הצפיות מכניסות להם כסף ,בעצם שזה הצפיות שאנחנו עושים כאילו
וככה זה עובד בעצם
רק אם לא מדלגים על הפרסומת היוטיובר מקבל דולר אחד. וזה נאסף ל50 עד מאה דולר ואז היוטיובר מקבל את הכסף.
אם מדלגים על הפרסומת אז הוא לא מקבל שום דבר אבל בעל הפרסומת אני חושבת שכן...
אם מדלגים על הפרסומת אז הוא לא מקבל שום דבר אבל בעל הפרסומת אני חושבת שכן...
באותו הנושא: