5 תשובות
כן יש מחקרים
שואל השאלה:
בבקשה תפרטו למה כן ולמה לא
אנונימית
לא ואני צמחונית
ממש חסר לי ברזל ולעוד כמה צמחונים שאני מכירה
כן
לפרה כשהיא עוד חיה מחדירים הורמונים לגוף, כדי שתשאר טרייה יותר זמן בסופר ובכלל, ההורמונים האלו מזיקים לך לגוף, ומציפים לך את המוח בחומרים שאת לא צריכה
שיחקו לנו במוח שבשר זה דרך נכונה ובריאה לחיות, עכשיו, כאחת שהייתה טבעונית וכרגע אוכלת בשר, לא אומרת שזה לא טעים, לא אומרת שזה לא בחירה של מישהו, אבל אני חושבת שיש הבדל גדול בין הנאה של מישהו עם בשר לבין הבריאות של מישהו עם בשר
אז נכון, עם בשר יותר קל לחיות כי הבשר יותר מפוצץ במינרלים שאת צריכה
אבל, אם את רואה את האורח חיים הזה כנכון לך, הוא יותר בריא, יותר נכון בשבילך, ומביא סיפוק יותר גדול
אנונימית