21 תשובות
כן
בטחח שכןן!!!!!
שואל השאלה:
אתם אנשים איכותיים.
אתם אנשים איכותיים.
כמובן
הם מעולים!
זה לא הקטע הזה בהופעות שצריך לצרוח כן?
גם אם לא, אז כן!
גם אם לא, אז כן!
וואו ברור הם אדירים
לא, הם להקה פח
אנונימי
יאפ
הם להקת פופ זולה שעומדת על 2 להיטים, אין בהם שום דבר מיוחד.
תאמיני לי, ניסיתי לשמוע אותם.
תאמיני לי, ניסיתי לשמוע אותם.
אנונימי
כן.
חחח הצחקת
אנונימי
שואל השאלה:
יש להם הרבה יותר מ-2 להיטים.... יש להם מלא שירים שאתה בטוח מכיר גם מבלי לדעת שהם שרים את השירים האלו
יש להם הרבה יותר מ-2 להיטים.... יש להם מלא שירים שאתה בטוח מכיר גם מבלי לדעת שהם שרים את השירים האלו
הם להקה מושלמת אבל זה ממש לא פייר כי הם כלכך אנדררייטד בארץ
שואל השאלה:
ככ
ככ
שואל השאלה:
מה?
מה?
שואל השאלה:
איך פח?
איך פח?
אנונימי. ^
כנראה אתה לא יודע להבדיל בין פופ לרוק..
כי הם נחשבים להקת רוק
כנראה אתה לא יודע להבדיל בין פופ לרוק..
כי הם נחשבים להקת רוק
הם מדהימיםם
באותו הנושא: