14 תשובות
לא עברתי אבל אח שלי כן.
עברתי
עברתי בכיתה ו
זה לא אחוז גדול כל כך כי בסופו של דבר, הרבה מאוד מהילדים חווים דחייה מסוימת, הייתי מצפה לאחוז גבוה יותר.
שואל השאלה:
לדעתי זה מאוד גבוה ומזעזע
לדעתי זה מאוד גבוה ומזעזע
אנונימי
עברתי בכיתה ו ובכיתה ט.
גם בכיתה ח לא היו לי בכלל חברים והיו בנות שלא דיברו איתי, אבל לא מחשיבה את זה כחרם.
גם בכיתה ח לא היו לי בכלל חברים והיו בנות שלא דיברו איתי, אבל לא מחשיבה את זה כחרם.
לא עברתי
לא בא-ג
בו'-ח'
בו'-ח'
לא
אני לא עברתי... למזלי
עברתי
ולשאלתך, אני עברתי חרם, לא בטוחה אם הוא היה מוגדר "אנחנו עושים חרם על אור, עכשיו שאף אחד לא ידבר איתה", פשוט אנשים לא דיברו איתי ולא שיחקו איתי, זה כנראה לא היה בצורה כמו שאמרתי, לא חשבתי גם ככה, פשוט דחו אותי ולא היו לי חברים, אנשים גם צחקו עליי והתאכזרו אליי, כמו בכיתה ד בחוג ריקוד, באתי עם הבובה האהובה עליי והבנות עמדו מסביבי וחטפו לי את הבובה ושמו לי אותה בתוך הפח הגדול, פח זבל גדול רגיל שיש ברחוב, אני הפכתי את הפח והוצאתי משם את הבובה והן צחקו ומה שהכי עצוב זה שלא הייתה אף אחת - מורה לריקוד, איזה/ו הורה שעבר/ה בסביבה או אפילו אחת מהילדות בחוג שעצרה את זה ועזרה לי. הייתה אליי התנהגות כזאת של התאכזרות ורוע גם בכיתה, לא מעט ולמען האמת, בעיקר בבית הספר. היה קשה ועכשיו אני בסדר כדי לספר על זה? לא, לא מתנהגים אליי ככה וזה לא קורה הרבה אבל כשאני חלשה מנצלים את המצב לצחוק עליי ואני חווה המון דחייה ואי רצון שאהיה בסביבה, אבל זה בקטע יותר נורמלי - לא אומרת שאני מבינה את זה, זה פשוט לא בקטע רע שהם רוצים לפגוע בי, הרוע והאנוכיות הזאת הם עמוק בתוכם.
באותו הנושא: