9 תשובות
פאק עגיל רגיל?
שואל השאלה:
עגיל שני שעשיתי לפני חודש
תנסי להכניס מהצד השני ואז שוב מקדימה
פאק זה לא נשמע טוב
בכל מקרה
אם עדיין לא, אז תתני לאינפרציה לעבור ואז תנסי שוב.
היי, דבר ראשון לא אמורים להוריד בחודשיים הראשונים....
וגם לי קרה דבר דומה כי ניקבו לי חור , והייתי צריכה להוריד את העגיל בגלל צילום רנטגן...
וקרה לי בול אותו הדבר .
תנסי להכניס את העגיל עד לאן שאת מצליחה ותעמדי מול המראה, תזיזי את העגיל בתוך האוזן ותנסי כל הזמן להכניס אותו יותר ולסובב , עד שתמצאי את ה"נתיב" . מקווה שעזרתי , בהצלחה
שואל השאלה:
תודה אבל הורדתי כי זה היה ממש על סף להבלע לי באוזן
גם לי קרה אותו דבר זה עגיל שני וחא מצליחה לשים חזרה
שואל השאלה:
כן בחצי השני פשוט צריבה כזאת שאי אפשר לסבול
זה נשמע כואב רצח
לא אמורים להוריד אחרי חודש אחד
תנסי עם מלא חומר חיטוי ואם לא עובד תוותרי