התחברות הרשמה

חיילים, מותר היום להשתמש בחוגר בתחבצ ללא מדים?

15 באוקטובר 2019, 08:59
חייליםתחבורה ציבוריתאוטובוסים    
3 תשובות
היום זה חג אז אפשר עד הערב, אחר כך זה חוזר למצב הרגיל שאפשר רק בסופ"ש
R
RojoBamba
בתכלס עדיין חג, אז אפשר.
אצלי בעיר אפשר.
S
Snow Angel
אני לא חושבת
א
אליאנה68
באותו הנושא:
מותר להשתמש בחוגר בלי מדים נכון?
מותר להשתמש בחוגר על אזרחי בימי חמישי ושישי?
מותר להשתמש בחוגר חייל שלי גם על אזרחי כדי לנסוע באוטובוס בלי תשלום או שזה רק על מדים?
מותר להשתמש בחוגר על אזרחי בימי חמישי?
מאיזה שעה ויום אפשר להשתמש בחוגר על אזרחי בסופ"ש?
אפשר להשתמש בחוגר היום בלי המדים?
אפשר להשתמש היום בחוגר?
אני יכולה להשתמש היום בחוגר גם בלי מדים?
מותר לחיילים בשירות חובה לעלות לאוטובוס עם חוגר בלי מדים ולנסוע חינם או חייב עם מדים?
ביום של השחרור, אפשר להשתמש בחוגר באוטובוס כדי להגיע לבסיס?
תגידו מותר להשתמש בחוגר בלי מדים?