15 תשובות
פשוט תבקשי שיוציאו לך את הכסף.
זה הכסף שלך, תקני איתו מה שאת רוצה.
זה הכסף שלך, תקני איתו מה שאת רוצה.
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט.
זה לא כזה פשוט.
אנונימית
מדוע?
תמתיני שירגעו
בינתיים יש לך מכשיר לשימוש
בינתיים יש לך מכשיר לשימוש
שואל השאלה:
הפלאפון שלי נדפק והתיקון עולה 400
הם לא מבינים למה שלא אשלם על תיקןן ואקנה פלאפון חדש.
הם לא מוכנים לשמוע על הפלאפון או אפילו להתייעץ איתי, בקיצור הם נגד.
והכסף שעבדתי עליו נבלע להם בטח במינוס שלהם והם יצטרכו לפתוח חיסכון בשביל להביא לי את הכסף.
אני מבינה כמה חסר התחשבות זה מצידי אבל מההתחלה לא רציתי להפקיד אצלה כדי שלא יצא מצב כזה ואמא שלי אמרה שזה הכסף שלי וכשארצה היא תביא לי
.
אנע לא יודעת מה לעשות. באמת.
הפלאפון שלי נדפק והתיקון עולה 400
הם לא מבינים למה שלא אשלם על תיקןן ואקנה פלאפון חדש.
הם לא מוכנים לשמוע על הפלאפון או אפילו להתייעץ איתי, בקיצור הם נגד.
והכסף שעבדתי עליו נבלע להם בטח במינוס שלהם והם יצטרכו לפתוח חיסכון בשביל להביא לי את הכסף.
אני מבינה כמה חסר התחשבות זה מצידי אבל מההתחלה לא רציתי להפקיד אצלה כדי שלא יצא מצב כזה ואמא שלי אמרה שזה הכסף שלי וכשארצה היא תביא לי
.
אנע לא יודעת מה לעשות. באמת.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מכשיר לשימוש כי הפלאפון נדפק לי.
אין לי מכשיר לשימוש כי הפלאפון נדפק לי.
אנונימית
אני מבינה את הלחץ שלך
לדעתי זמן רגיעה יהיה נפלא עבור שניכם
תמתיני שהרוחות ירגעו
ואז תבקשי באופן שהם יבינו שאת זקוקה לפלפון באופן בהול
תחפשי את הזמן המתאים
לדעתי זמן רגיעה יהיה נפלא עבור שניכם
תמתיני שהרוחות ירגעו
ואז תבקשי באופן שהם יבינו שאת זקוקה לפלפון באופן בהול
תחפשי את הזמן המתאים
שואל השאלה:
אין לי פלאפון ואני אדם שכל חייו נמצאים בפלאפון.
עבודות, לימודים, התנהלות יום יומית
לא קבעתי לצאת עם אף אחד החופש כי לא היה לי פלאפון.
אני צריכה פלאפון חדש עוד השבוע.
אין לי פלאפון ואני אדם שכל חייו נמצאים בפלאפון.
עבודות, לימודים, התנהלות יום יומית
לא קבעתי לצאת עם אף אחד החופש כי לא היה לי פלאפון.
אני צריכה פלאפון חדש עוד השבוע.
אנונימית
אם היא אמרה שהיא תביא לך את הכסף כשתרצי אז מה הבעיה
שואל השאלה:
שלא נעים לי לגרום להם לפתוח חיסכון
ואני בטח אצחנן
שלא נעים לי לגרום להם לפתוח חיסכון
ואני בטח אצחנן
אנונימית
לפתוח חיסכון זה רק לטובתם זה לשים כסף בצד מחוץ לחשבון והכסף הזה נשמר להם
שואל השאלה:
לא כזה
יש להם כבר חיסכון
לא נעין לי לגרופ להם להוציא משם כסף
לא כזה
יש להם כבר חיסכון
לא נעין לי לגרופ להם להוציא משם כסף
אנונימית
אז זאת כבר בעיה שלך , אם לא נעים לך למה מלחתכילה שמת את הכסף בחשבון שלהם?
תגידי להם כעובדה
זה הכסף שלך
זה הכסף שלך
למה שלא תפתחי חשבון בנק משלך בעתיד? יותר נוח
באותו הנושא: