4 תשובות
בטח שקרה
עצוב אבל אלה החיים..
עצוב אבל אלה החיים..
כיאלו שדירקשנית התאבדה כי הם התפרקו?
שואל השאלה:
זה עצוב מאוד כשחושבים על זה
זה עצוב מאוד כשחושבים על זה
אנונימית
אני בטוחה שכן
בלהתחשב בעובדה שכל יום אלפי בני אדם מתים וכמובן שיכלה להיות מישהי בפאנדום שמתה , ולא אחת לצערינו.
בלהתחשב בעובדה שכל יום אלפי בני אדם מתים וכמובן שיכלה להיות מישהי בפאנדום שמתה , ולא אחת לצערינו.