7 תשובות
מאיפה את יודעת ואם זה המצב, מה איכפת לך?
שכל אחד יעשה מה שטוב לו
שכל אחד יעשה מה שטוב לו
שואל השאלה:
אולי לך לא, לי כן נמאס
אולי לך לא, לי כן נמאס
אנונימית
שואל השאלה:
די די כבר עם הבולשיט שאתן אומרות
"שכל אחד יעשה מה שטוב לו"
סבבה,שיעשו את זה,סהכ אמרתי שלי נמאס מזה
די די כבר עם הבולשיט שאתן אומרות
"שכל אחד יעשה מה שטוב לו"
סבבה,שיעשו את זה,סהכ אמרתי שלי נמאס מזה
אנונימית
סתמי
שואל השאלה:
אמרתי את דעתי שיש בנות שעושות פעולות שגורמות להן להראות יותר ממה שהן כדי שיעריכו אותן יותר, יש לי חברות כאלה
אמרתי את דעתי שיש בנות שעושות פעולות שגורמות להן להראות יותר ממה שהן כדי שיעריכו אותן יותר, יש לי חברות כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אוי נו שקט
אוי נו שקט
אנונימית
מי שמך להחליט מה עובר לכל אחד בראש ומה מרגש אותם?
באותו הנושא: