7 תשובות
מאיפה את יודעת ואם זה המצב, מה איכפת לך?
שכל אחד יעשה מה שטוב לו
שואל השאלה:
אולי לך לא, לי כן נמאס
אנונימית
שואל השאלה:
די די כבר עם הבולשיט שאתן אומרות
"שכל אחד יעשה מה שטוב לו"
סבבה,שיעשו את זה,סהכ אמרתי שלי נמאס מזה
אנונימית
סתמי
שואל השאלה:
אמרתי את דעתי שיש בנות שעושות פעולות שגורמות להן להראות יותר ממה שהן כדי שיעריכו אותן יותר, יש לי חברות כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אוי נו שקט
אנונימית
מי שמך להחליט מה עובר לכל אחד בראש ומה מרגש אותם?