12 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה עד עכשיו לא ידעתי שקוראים לזה ככה וגוגלתי וזה בדיוק זהה
יש לזה תרופה ? כי עד עכשיו אמרו לי שלא
אנונימית
שואל השאלה:
אוף זה כל כך מכוער ומעצבן
אנונימית
שואל השאלה:
אין דברים שיכולים לשפר את זה ?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית
שואל השאלה:
קראתי קצת באינטרנט ומסתבר שהסומק בלחיים קשור לזה
אנונימית
שואל השאלה:
נתנו לי קרם תינוקות כזה .. לא עוזר בכלום
איך קוראים לקרם שלך ?
אנונימית
שואל השאלה:
זה עזר לך ?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודהה ❤
אנונימית
היי. גם לי יש את המחלה הזאת ואני מבינה אותך. הלכתי לרופאת עור שנתנה לי מרשם למשחה שאם מקפידים למרוח אותה זה מוריד לך את זה.
לא..