15 תשובות
לא יורד פה גשם אוף
מאוד!! וואי הלוואי שכבר ירד אצליי.
איפה גשם?
זה לא טוב שיורד גשם לא?
כן אמן שיהיה כבר במרכז
אם היה לי..
לא , אני לא סובל גשם .
אצלי לפני שנייה היה ברקים ורעמים
לא..
אבל לא אמור לרדת גשם כיאלו
אומרים שהעולם משתגע
אומרים שהעולם משתגע
אהה פחח מה אני יעשה,
המוח הלך תכף ישןב
המוח הלך תכף ישןב
אני מתרגש יותר מהחצקון שגדל לי היום.. אוי כזה חמוד
אין פה
אני ממש מחכה לו
אני ממש מחכה לו
כן קצת העיקר שהכינרת תתמלא כמה שיותר פי 10 משנה שעברה
כן
באותו הנושא: