9 תשובות
של זקנים ושמאלנים ששונאים את ביבי
אנונימי
השרון בכללי שמאלים
שואל השאלה:
אני מכפס ואני ביבי
היא בסדר
המורה שלי גרה שם כבר סיבה לא לאהוב את העיר הזאת והאנשים שם לא נחמדים בכלל, הלכתי עם חברות לקולנוע שם ואנשים הסתכלו עלינו כאילו היינו יצורות וגם המוכרים בקופות, פשוט התנהגות מכפישה
אנונימית
כי את קטינה
רוב הקטינים מצביעים לביבי ולא מבינים מי זה ביבי
אנונימי
עיר בסדר.

זאת עיר שקטה ועם רמת חינוך גבוה..
עיר סבבה, יש הרבה מה לעשות בה, וגם אפשר בקלות להגיע משם לכל מקום
שזאת אחלה עיר, ושאף אחד פה לא מבין את זה.