16 תשובות
יפן, טוקיו
סין רק אם זה הונג קונג
פן כי אני אוהבת סושי חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני הייתי רוצה הונג קונג אבל נהפגנות לא מפסיקות אז ירדתי מזה
אנונימי
יפן.
Apf
אל תעזי שנגחאי.
לא יודעים אנגלית.
עצובים.
לא נחמדים.
ואורז עם אננס *רותח* זה לא טעים.
שואל השאלה:
חחחח ואני בן
אנונימי
שואל השאלה:
אלה שגרים בטוקיו נחמדים ויודעים אנגלית?
אנונימי
אופסיי
כןןן
היפנים חייכנים חמודים
יודעים אנגלית ;w;
נכון לעכשיו עדיף יפן
אבל הונג קונג בכללי מדהימה.
(ההיתי)
שואל השאלה:
אבל מסוכן ההפגנוץ לא
אנונימי