10 תשובות
לא
איכס!
איכס!
בוודאי ;)
הוא ממש נחמד!
ממש יפה
לא במיוחס
הוא ממש מיוחד וחמוד
כן אהבתי את כל סוגי העינים שציירת יש לך כישרון , אני לא הצלחתי להגיע לרמה כזאת
זה סבבה
לא
וואי איזה רעים חחח :(
הוא סבבה
הוא סבבה
באותו הנושא: