3 תשובות
מעט כואב, למשך שבוע זה יכאב אבל אז זה עובר ואחרי איזה חודש לא מרגישים אותו בכלל
נזם זה לא כואב, מניסיון.
כאב של מאית שניה וזהו.
אפילו העגיל באוזן יותר כאב לי מאשר הנזם
נזם לא כואב בכלל באמת