5 תשובות
הוא בסדר.. לא שופטים לפי שם משפחה
הוא סבבה
שם משפחה רגיל
לא ממש האמת
:)(
דעתי שהוא של סבתא שלי.
אה ולא אני לא צוחקת
אנונימית