4 תשובות
הלוואי שזה יהיה ככה.
כי אני אדם בלתי נסבל ואני מאוד מאוד קשה להבנה ואם הייתה עוד אחת כמוני זה היה משפר לי את החיים וזה היה גורם לי להרגיש פחות לבד.
לאנשים קשה להבין אותי אני מאוד מורכבת ומתוסבכת.
כי אני אדם בלתי נסבל ואני מאוד מאוד קשה להבנה ואם הייתה עוד אחת כמוני זה היה משפר לי את החיים וזה היה גורם לי להרגיש פחות לבד.
לאנשים קשה להבין אותי אני מאוד מורכבת ומתוסבכת.
וואי תלוי. מצד אחד היינו רבות כי הרבה פעמים היינו אומרות דברים שאנחנו יודעים שנכונים אבל קשה לנו לשמוע אותם כשאומרים לנו את זה.
ומצד שני אבל היינו יכולות להיות חברות הכי טובות כי בקטע החברותי שאני באמת חברה של מישהו אני יהיה שם ואתן את המאה אחוז שלי עבורו.
ומצד שני אבל היינו יכולות להיות חברות הכי טובות כי בקטע החברותי שאני באמת חברה של מישהו אני יהיה שם ואתן את המאה אחוז שלי עבורו.
היינו ילדים טובים שעוזרים לסביבה והיה עוד אחד כמוני בסטיפס חיחח.
היינו רבות מלא כי אני לא מסתדרת עם אנשים שדומים לי באופי בכלל
באותו הנושא: