19 תשובות
כיאילו אין לי בעיה אבל רק אומר אני ישיר רצח אז שתדעי..
נוכח
שואל השאלה:
אוקי מעולה אכתוב לכם
אנונימית , זה תמונה מאינסטגרם זה לא משהו חושפני
אוקי מעולה אכתוב לכם
אנונימית , זה תמונה מאינסטגרם זה לא משהו חושפני
אנונימית
כן
שלחי סוויטי
כן אם את רוצה עוד דעה
יאפ בכיף
בכיף
מזהירה אני ישירה
מזהירה אני ישירה
למה את צריכה אישור של אנשים שאת לא מכירה ? :(
אנונימית
שואל השאלה:
כי חברים זה חברים, הם לא יגידו את האמת , לפחות אצלי
כי חברים זה חברים, הם לא יגידו את האמת , לפחות אצלי
אנונימית
וגם אם יגידו לך שאת יפה מה זה בדיוק משנה אם את לא חושבת ככה?
אנונימית
מסכים עם האנונימיות מעליי
שואל השאלה:
כי אני בעצמי המון זמן לא סגורה על עצמי, לא יודעת עושה לי טוב חוות דעת של אחרים
כי אני בעצמי המון זמן לא סגורה על עצמי, לא יודעת עושה לי טוב חוות דעת של אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
מנסה לאהוב את עצמי לא מצליחה
מנסה לאהוב את עצמי לא מצליחה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אשלח
כן אשלח
אנונימית
אם אחרים יגידו לך שאת יפה זה לא ישנה את מה שאת חושבת על עצמך
אנונימית
תאמת שזה לא נשמע מטומטם חח ואם באלך את יכולה לשלוח לי
אני אף פעם לא משקר, אשמח לתת חוות דעת
אני