8 תשובות
כל הכבוד
אני לא אשאל אפילו למה
מה לא לימדו אותך שזה לא בריא לאכול אותו בלי הדם..
טוב,לא נורא אבל אל תתפלאי שלא יוצא לך דם במחזור הבא..
טוב,לא נורא אבל אל תתפלאי שלא יוצא לך דם במחזור הבא..
תשתי עכשיו גם דחוףף!!!
אולי יהיה אפשר עוד להציל אותך!!!
אולי יהיה אפשר עוד להציל אותך!!!
דם****
זה טוב ,עכשיו לא יהיה לך שטף פנימי חחח
מה ?
למה אכלת אותו?
לכי למיון
למה אכלת אותו?
לכי למיון
למחוק את הטיקטוק!?!?!!??!
באותו הנושא: