8 תשובות
כל הכבוד
אני לא אשאל אפילו למה
מה לא לימדו אותך שזה לא בריא לאכול אותו בלי הדם..
טוב,לא נורא אבל אל תתפלאי שלא יוצא לך דם במחזור הבא..
I:
תשתי עכשיו גם דחוףף!!!
אולי יהיה אפשר עוד להציל אותך!!!
דם****
זה טוב ,עכשיו לא יהיה לך שטף פנימי חחח
מה ?
למה אכלת אותו?
לכי למיון
למחוק את הטיקטוק!?!?!!??!