8 תשובות
אולי היא ממש רוצה להתחבר אלייך?
יכל להיות שהיא גם מעריצה אותך למה שתתרחקי
לא, למה שתתרחקי ממנה?
היא אוהבת אותך ומעריכה את הקשר שלכן.
היא אוהבת להיות בקרבתך, היא רואה בך כחברה טוב כניראה.
למה שתתרחקי ממנה?
אם זה לא נוח לך העניין הזה אז זה משהו אחר אבל לדעתי היא נשמעת די נחמדה וזה מחמיא :)
שואל השאלה:
כי מרגיש לי שהיא אוהבת אותי ולא בקטע של חברות והיא גדולה יותר ממני ב3 שנים
אנונימית
אל תתרחקי
Oka
אם את לא אוהבת את זה תדברי איתה על זה אבל יכול להיות שאת טועה והיא פשוט חברה טובה שאוהבת להיות בקירבתך
איזו מתוקה
היא זקוקה לך והיא כנראה מאוד אוהבת אותך,
את נהנית איתה חוץ ממה שציינת? עברתם דברים? אם כן אל תתרחקי
שואל השאלה:
כן אני נהנת איתה אבל לא עברתי איתה דברים אני מכירה אותה סך הכל מתחילת הבית ספר וגם יכול להיות שזה בגלל שהיא יודעת שאני נמשכת לבנות והיא בחיים לא הכירה עוד בנות כמוני אבל אני לא רוצה שיהיה לה משהו כלפי
אנונימית