9 תשובות
אף אחד לא אומר לך מה לעשות ,
רגילים לשגרה שבה אתה קם הולך לבית ספר וחוזר
ופתאום זה פשוט מפסיק
רגילים לשגרה שבה אתה קם הולך לבית ספר וחוזר
ופתאום זה פשוט מפסיק
כי זה הזמן בו מחליטים באיזו דרך אתה הולך
מה אתה לומד,לאיזו מסגרת אתה נכנס וזה השלב שבו אתה מתחיל להיות עצמאי ודומיננטי
מה אתה לומד,לאיזו מסגרת אתה נכנס וזה השלב שבו אתה מתחיל להיות עצמאי ודומיננטי
מה לא ברור? אחרי בית הספר הולכים לצבא, מוצאים עבודה, עושים תואר וכן הלאה. יש אנשים שמסתובבים בחוסר מעש ולכן חוסר הוודאות שלהם, אבל אפשר לקחת את החיים אחרי בית הספר ל-200 מסלולים שונים ולחיות דרכם בלי בעיה
הכל יותר טוב מהחרא הזה
בדרכ היום מסודר לפי שעות מתי את הולכת הביתה והכל ופתאום אין סדר יום
צבא או שנת שירות וצבא או שירות לאומי יכולים לתת לך מסגרת ובחלק מהמקרים גם בהירות יותר גדולה לגבי העתיד ואיך מתנהלים, או לפחות זמן לעשות משהו עם חייך ותוך כדי להבהיר לעצמך את העניינים ולשאול אנשים איך ממשיכים אחר כך.
היום שלך לא מסודר
כי אין מסגרת אחרי זה . לא יודעים לאן ללכת
לא לכולם הם לא ברורים,אצלי הם מאוד ברורים והאמת שלא יצא לי לא להיות במסגרת ולחפש את עצמי סיימתי בית ספר,אחרי חודש לצבא כמעט סיימתי צבא לקחתי קורס למקצוע אחרי צבא ואז ישר מסגרת של עבודות מכירה אנשים שלא מוצאים את עצמם ובשוק לי הייתה מסגרת כל הזמן וגם עכשיו יש וזה ריכך את השוק של לסיים צבא ומה הלאה
באותו הנושא: