תשובה אחת
יש כאלו שיגידו שעשית משהו נכון ויש כאלו שיגידו שעשית טעות.
אבל הסיבה שפנית אליה היא לא צחוק... איומיי רצח.
נראה לי שהפנייה הייתה בסדר. תבקשי מהעובדת הסוציאלית שלך או מי שאחראי עלייך ממשרד הרווחה לשמוע פתרונות נוספים כדי שלך יהיה יותר טוב. בסופו של דבר רוצים את טובתו של הילד.