4 תשובות
je veux manger la glace
שואל השאלה:
אפשר לכתוב את זה באותיות בעברית?
אפשר לכתוב את זה באותיות בעברית?
אנונימית
ז'ה וו מאנג'ה לה גלאס
ככה מבטאים את זה
ככה מבטאים את זה
je veux manger de la glace.
ז'ו וו מא(נ)ז'ע דו לה גלאס.
ככה יותר נכון להגיד.
ז'ו וו מא(נ)ז'ע דו לה גלאס.
ככה יותר נכון להגיד.
באותו הנושא: