2 תשובות
תקשיבי יש לי את אותו הקטע ..בול... אבל אני בת 24 ואימא שלי לא רק סצנות הייתה עושה אלה התקפי קנאה מזעזעים ...כאילו אני הרכוש שלה ..בואו אני לא רכוש של אף אחד אני בן אדם בפני עצמו, אבל תקשיבי את יותר מכולם מכירה את האימא לפי איך שאת מכירה אותה ביום שתראו היא במצב רוח טוב תבואי תכיני לה איזה נשנוש תעשו ערב בנות תלכו יום למחרת לאיזה סרט ...תרכחיי אותה ובין לבין דברי איתה על הנושא של החנק האהבה ויש לכול רגש את הגבול כמה אפשר להראות.. ואם לא תעשה את זה אז זה יגרום לך לא לרצות לגור איתה אלה רק לבוא לבקר וזה בטוח כי לא רוצה שיקרה.
אני מציעה תלחצי על הנקודות הרגישות בעדינות רבה והיא כבר לבד תשנה התנהגות שלה .
אני מציעה תלחצי על הנקודות הרגישות בעדינות רבה והיא כבר לבד תשנה התנהגות שלה .
שואל השאלה:
אני באמת משתדלת להיות כמה שאפשר בבית... אנחנו כמעט כל ערב אוכלות ביחד ואני כן מנסה לדבר איתה על הדברים האלה בעדינות וחבר שלי היה אצלנו המון פעמים והיא ממש בסדר איתו... אבל כל פעם שהנושא עולה איכשהו זה מתפתח לריב. אני מרגישה רע כי אני יודעת שקשה לה עם זה אבל זה חלק מהחיים.
אני באמת משתדלת להיות כמה שאפשר בבית... אנחנו כמעט כל ערב אוכלות ביחד ואני כן מנסה לדבר איתה על הדברים האלה בעדינות וחבר שלי היה אצלנו המון פעמים והיא ממש בסדר איתו... אבל כל פעם שהנושא עולה איכשהו זה מתפתח לריב. אני מרגישה רע כי אני יודעת שקשה לה עם זה אבל זה חלק מהחיים.
באותו הנושא: