2 תשובות
את יכולה לחפש סרטונים ביוטיוב איך לנקות ואנס לבנות.
אני כיבסתי אבל הן לא לבנות. פשוט לעשות כמו מכונה רגילה פשוט יש אופציה של ידני שם(ציור של יד) ואז תפעילי,תוציאי ותחכי כמה ימים שיתייבש.