7 תשובות
כן. אני תמיד חושבת על זה
עכשיו יצא לי חצקון על האף לא חושבת לא
חחח לא
לא דפאק
חחח וואו אני ממש בנאדם אהוב אם כך
שואל השאלה:
אז כנראה חברה שלי שיקרה לי כדי לעודד אותי לול
אז כנראה חברה שלי שיקרה לי כדי לעודד אותי לול
אנונימית
????
מכיתה א יש לי חצקונים ומאה מהם היו על האף, זא שמאה אנשים אוהבים אותי? זה שטויות.
מכיתה א יש לי חצקונים ומאה מהם היו על האף, זא שמאה אנשים אוהבים אותי? זה שטויות.
באותו הנושא: