3 תשובות
קראתי את ה"זי לא ביסדר" במבטא אמריקאי:/
ולשאלתך, הם התרגלו פשוט להגות את זה ככה והם לא רגילים לאות פ
ולשאלתך, הם התרגלו פשוט להגות את זה ככה והם לא רגילים לאות פ
כי הם התרגלו לזה
אין פ' בערבית אז נוח להשתמש בצליל הקרוב ביותר. זה כמו שישראלים לפעמים משתמשים בד' ולא בth
באותו הנושא: