6 תשובות
תודה על הלב מעריך את זה:)
שואל השאלה:
תודה לך:)
תודה לך:)
אנונימית
תתחילי לדבר איתו ותגידי למורה שלך בפרטי לא ליד כולם שאת מחחבת מישהו ואם היא תוכל להעביר אותך לידו ואז תדברו יותר
תנסי לפתח שיחות באינסטגרם או בוואטסאפ ואז תדברי איתו על השיחות בבית ספר נגיד..
אנונימית
תתחילי לאט לאט בשאלות מקריות על לימודים (נכון שהמבחן היה ממש קשה? איך אני לא סובלת את המורה הזאת וכו)
אני די בטוחה שאחרי שתדברו בתדירות יותר גבוהה שניכם תפתחו יותר אחד לשנייה
אני די בטוחה שאחרי שתדברו בתדירות יותר גבוהה שניכם תפתחו יותר אחד לשנייה
שמחתי לעזור
באותו הנושא: