4 תשובות
בואי לפרטי
שואל השאלה:
אני בן ;)
אנונימי
גם עלי עשו חרם ופשוט לא התייחסתי.
למרות שאי אפשר לא להתייחס כן אבל בכל זכת עשיתי דברים שאוהב והסתובבתי עם אנשים שאוהב וזהו
קודם כל כבר הגישה הזאת של לפתוח טוב זה כבר מעולה, דבר שני, נסה לבלות עם המשפחה (חברים) צפייה בסדרות ובסרטים.
קצת ישמע מוזר אבל ממליצה להתרכז קצת גם בלימודים במקצועות בה אתה חלש בהם ובכך לא תחשוב על דברים אחרים..