7 תשובות
אם את בכלל חוששת מהחבר שלך כדאי שתסגרו את העניין
תסתכלי סטטיסטית.
רוב הזוגות חיים יחד ואם לא יחד אז נפרדים.
נדיר יחסית כל מקרי הרצח
שואל השאלה:
מה הקשרר
אנונימית
את מפחדת בגלל שנוצרה לך טראומה
לא יקרה לך כלום אבל ליתר ביטחון תסתובבי עם סכין
שתרגישי שאת רוצה ומוכנה להתחתן אז תתחתני.
הכל טוב אף אחד לא רודף אחרייך.
תיהי אישה טובה זה לא יקרה