6 תשובות
וואו כן
אני לא אגיד את דעתי עליהן כי ימחקו אבל הן פשוט מצחיקות אותי
אנונימית
ליי!!
יש מישהי שמתחשק לי לתת לה כאפה.
ממש אבל
ליי
אני דווקא מעודד ראיית עולם מסוג זו, בעיקר בגלל העובדה שאני מאוד בעד חופש הביטוי ומלחמת אזרחים.