8 תשובות
יוצאת על אותו בן אדם
אנונימית
מגיבה לו במשפט לא יותר מידי מוגזם אני לא יורדת לרמה שלו, מסתובבת והולכת
לא מגיבה כי אני רגילה כבר..
גם אם הם מנסים זה לא באמת יצליח להם סו אני אתעלם
אם הם ממשיכים אני פשוט אגיד להם "fu*k off" ואלך
אם הם ממשיכים אני פשוט אגיד להם "fu*k off" ואלך
מחזירה לפעמים כשצריך
לא שמה עלהם וממשיכה שלי או שעושה אותו דבר ומשפילה אותו או מתקדמת תלוי
מחזיר פי 5
מתנהגת כאילו לא אכפת לי.
באותו הנושא: