התחברות
הרשמה
יש מישהו שאני מאוהבת בו כבר מהיסודי...ואני עדיין לא מצליחה לשחרר את זה, מה לעשות?
12 באוקטובר 2019, 16:00
התאהבות
תשובה אחת
למצוא מישהו חדש
~
~SORRY
באותו הנושא:
יש מישהו שאני מאוהבת בוא ואני מפחדת לדבר איתו
יש מישהו בכיתה שלי שאני מאוהבת בו מהיסודי (הוא עדיין בבית ספר שלי)
אני חושבת שאני מהממת, מאוד מאוד יפה ואני מאוהבת באיך שאני נראית, זה טוב?
הגיוני שילד מהיסודי שהיה תמיד שומר עליי עד היום בקטע שלי? זה כ"כ הזוי שאני הולכת ברחוב ורואה אותו ואותו מבט מהיסודי.
יש מישהו שאני מאוהבת בו מתחילת כיתה ז' ואני עכשיו בתחילת כיתה י'
זה סבבה שאני מאוהבת במישהו מהשכבה שלי ואני חולמת עליו ואני בקושי מדברת איתו ?
יש מישהו שאני מאוהבת בו ואני לא יודעת עם להגיד לו או לא, המשך למטה
אם חלמתי על מישהו שאני אוהבת זה אומר שאני באמת מאוהבת בו?
הצבענו אני לאימא שלי היינו צריכות ללכת לקניון ואז אמרתי לה שאני רואה ילדים מהיסודי
אני מתחילה תיכון ואני לא אהיה עם אף אחד מהיסודי (אין לנו חטיבות)
יש מישהו שאני מאוהבת בו איך אני יכולה לדעת שגם הוא מאוהב בי?