14 תשובות
nothing
כלום,אולי זה בטעות?
שואל השאלה:
איך בטעות? זה היה ממש אצבע וזה כול שניה
אנונימי
אי אפשר לעשות עם זה כלום בתכלס. אני חווה את זה הרבה פעמים גם בזמן שאני רואה את אותו האדם ואני לא עושה עם זה כלום.
אנונימית
כלום,ואני מצטערת שזה קרה לך
תתלונן למשטרה
יש מצלמות באוטובוסים
שואל השאלה:
זה הרגשה כאילו אנסו אותי לא צוחק
אנונימי
'אני במחזור', "לול"?, ברצינות? שואל השאלה לצערי אתה לא יכול לעשות עם זה כלום, יש אנשים מטומטמים וחסרי תקנה.
.
בעצם למה המשכת לעמוד באותו המקום ?
היית עובר מקום
אנונימית
כנראה הוא ביצע בך את מתקפת 1000 years of pain ידועה כמתקפה עוצמתית