2 תשובות
לא נרא לי שזה בלי סיבה בואי לפרטי ננסה לבדוק את סה ביחד
גם אני בוכה הרבה בלי סיבה, אני גם אוהבת לראות סרטונים עצובים בכוונה בשביל לבכות אם אני במוד הזה, בכללי אולי זה הורמונים או שזה בגלל משהו שקרה לך אני לא יודעת.
אם את רוצה תפרטי פה או בפרטי למה את חושבת שזה קורה לך.
באותו הנושא: