6 תשובות
אז תגידי לאח/אחד ההורים שיפתחו לה או שתקומי שנייה
ספאם מעפן
כתוב שם אנונימי כי אתה בן
אנונימית
לא הבנתי למה שלא תפתחי לה. כאילו סבבה שהיא באה ב3 בלילה בלי להודיע אבל למה שתשאירי אותה בחוץ
שואל השאלה:
היא לא היא צילמה לי גם,
ולמה כתוב פה אנונימי וואט
אנונימי
היא עובדת עלייך..
זה לא יפה מעכשיו לעכשיו..