9 תשובות
אני מאמין שאם תתחילי לראות וזה יעניין אותך את תמשיכי.ולא.
שואל השאלה:
האמת שאני לא עסוקה ולא כלום, אני פשוט מבלה יותר זמן ביוטיוב ולצייר
אנונימית
מה יוצא לך מלראות סדרות?
את מפספסת מלא סדרות טלוויזיה זה הדבר הכי גאוני שהאנושות הזאת המציאה זה כמעט כמו מוזיקה
נ"ב
גם אני מלא ביוטיוב
גם אני כזו, אל תדאגי. זה לא מביך.
אם את צריכה המלצות לסדרות בואי לפרטי
שואל השאלה:
האמת שניסיתי לראות סדרות וכאלה שהם בקטגוריות שמעניינים אותי, ובלי להעליב זה די שיעמם אותי.. אבל זו רק דעתי
אנונימית
פעם הייתי כזו לא הייתי רואה לא סרטים לא סדרות כלום תמיד כשחברות שלי היו מדברות על סדרה סרט או שואלות אותי הייתי עונה לא מכירה,לא ראיתי, והן תמיד היו בשוק ממני והיו אומרות שאתחיל לראות ושאני חיה בעולם אחר
אני זוכרת התחלתי ללכת לסינימה לראות סרטים ומשם הייתי רואה סרטים באינטרנט ועם אחותי שהראתה לי מלכ סרטים והייתה בעצמה בהלם שאני לא מכירה
ואז התחלתי לראות מלא סדרות ומאז לא מפסיקה כשיש לי זמן פנוי לא יודעת איך הייתי בלי זה חח
נוח לי לראות הכל גם דרך הפלאפון מה שהביא לי מוטיבציה כי המחשבים בבית ץמיד תפוסים והפלאפון נגיש תמיד
לא נכון, את עסוקה או שלא יוצא לך?
זה בסדר גמור אני אוהב אנשים שלא תקועים בסדרות וכאלה