12 תשובות
לא יפה מצדה
אאוץ לא יפה בכלל
לא יפה,מבינה אותך
רגע אבל בנות בכלל מתחילות באינסטגרם?? זה דבר שקורה??
אמ תתפלא^
לא נחמד וואי, את אמרת שהוא חמוד יש לך זכות ראשונים
את לא מגזימה
שואל השאלה:
תודה על התמיכה...
תודה על התמיכה...
אנונימית
קיצר זה לא יפה תדברי איתה על זה
זה לא יפה. בכלל אבל.
מתפלא.
מהרגעים שחבל לי שאני פרייבט.
למרות שבכל מקרה מי הייתה מתחילה איתי חחח
מהרגעים שחבל לי שאני פרייבט.
למרות שבכל מקרה מי הייתה מתחילה איתי חחח
זה הכי מגעיל שיש לא יפה בכלל, מבינה אותך.
באותו הנושא: