4 תשובות
כי אתה עושה את זה לא נכון.

תשחרר אל תרדוף.
אין לך שום סיבה לרדוף אחרי מישהי.

ואולי כי אתה חושב יותר מידי.
תיהיה עצמך . אל תרדוף. אל תשחק משחקים.
תיהיה עצמך
ככה אנחנו
אלה הנשים
שואל השאלה:
אני לא משחק משחקים
אנונימי
כי בשביל להשיג דבר טוב צריך לעבוד עליו.
משהו שמשיגים ללא עבודה קשה ובקלות לא מעריכים.

לכן זה כן חשוב להראות לבחורה שהיא חשובה לך ולעשות כל מיני דברים (מעשים) בשביל להוכיח את זה.
לא אמרתי לשחק משחקים עכשיו וקלה להשגה או קשה להשגה, פשוט זה עובדה.
אם לא תבין מה יש לך בידיים איך תעריך אותו?ואם זה תמיד יהיה בהישג יד, תעריך מה שיש לך?לא תמיד.

נקודה למחשבה, רק אומרת ^