אפשר קצת הסבר על זה? אני מתלבטת אם לקנות אחת אני יודעת שמה שאני מצלמה יוצא מודפס מהמצלמה אחרי כמה שניות אבל אני יכולה לעשות רק תמונה אחת ולחכות שיצא או שאפשר לצלם כמה תמונות רצוף ואז לבחור שמה שהכי יפה יודפס זאת מצלמה שקל להבין איך היא עובדת? צריך להטעין אותה? או שזה בטריות?