11 תשובות
כמובן שאני מקווה שישאר לי זמן גם לסרוק מספר גזעי אדם החיים בסנטר
ממש לא
נע
הייתי שם חטפתי שבץ
הייתי שם חטפתי שבץ
לא, ילדי סנטר קרינגים
לא
כולם שם מוזרים עם פרסינג ושיער ורוד
שאני לא אתחיל בכלל לדבר על אלה עם הקוספליי
כולם שם מוזרים עם פרסינג ושיער ורוד
שאני לא אתחיל בכלל לדבר על אלה עם הקוספליי
תגדיר נורמלים.. לדעתי כן
oh hell nah
חח הייתי שם כמה פעמיים מזמן , היו שם חנונים וילדים שהמוח שלהם כנראה קיבל קרינה חזקה והתבשל. יש שם ממש קצת אנשים שהם אשכרה אנשים רגילים ופשוט שרופים על אנימה ...
חח לא
אנונימי
לא בגלל זה אני בא
לתעד את העולם הזה
לתעד את העולם הזה
הייתי כמה פעמים, חושבת ששלוש או ארבע, בוא נגיד שמיציתי.
באותו הנושא: