4 תשובות
גם וגם
אני חושב
כנראה זאת הייתה יחידת נחשון שהעבירו את האסירים.
היו שם סוהרים מבית כלא אחר שבאו לחלץ אנשים(אסירים אם אני לא טועה) מהכלא. היו כמה ששרדו, היו כמה שלא. מקרה עצוב נורא.